THE END

 


Det mest uppseendeväckande med den här bilden är att den togs vintern 1986.

 

 

JOHAN:

Jaha. Sommaren 1986. Bandet var sprittrat. Finns inte så mycket mer att säga om det.

 

MAGNUS:

Och här skulle hela historien ha kunnat sluta.

 

JOHAN:

Ja, om det nu inte vore för det faktum att den sista officiella Yale Bate-spelningen ägde rum i januari 1991.

 

MAGNUS:

Vi kanske skulle spara de resterande fem åren till boken?

 

JOHAN:

Ja, varför inte?

 

MAGNUS & JOHAN:

Sagt och gjort. Det här är alltså det sista som händer på den här sidan.

Stort tack till dig som har besökt oss varje vecka.

Vi ses igen i den printade versionen.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martin Lee

Vafan nurå?! Vill fortsätta läsa här ju. När kommer boken?

2010-05-17 @ 13:34:09
Postat av: Karl Hellberg

Ja precis, när kommer boken????

2010-05-19 @ 21:52:54
Postat av: Cassie

I am SO excited about the book!

2010-06-05 @ 22:56:47
Postat av: JWH

Tjena grabbar, kanonblogg det här. Släpp för fasiken INTE Yale Bate-boken på Bonniers bolag. De har nog med Cash ändå. Trevlig sommar på er!



2010-06-27 @ 13:59:16
URL: http://blogg.expressen.se/rockochsport/
Postat av: Celina

ja eller hur, när kommer boken boys!

2010-11-17 @ 23:49:45
URL: http://frusaatan.blogg.se/
Postat av: Christer

Tack för mycket rolig läsning. Ser verkligen fram emot boken. Jag är några år yngre än bandmedlemmarna men jag bodde på samma gata som Johan och förundrades över att he en rockstjärna som granne. En gång övertygade jag en kompis att Johan var en av medlemmarna i Europe. Har på senare år lärt känna Cribbe lite grann via en gemensam kompis.

2011-03-05 @ 15:20:37
Postat av: Christer

Tack för underbar läsning. Växte själv upp på samma gata som Johan, dock några år yngre. Hans färgstarka klädsel gick inte att undkomma. Då jag var en spjuver då det begav sig lurade jag också ett antal klasskompisar att Johan var med i Europe. Har dessutom på senare år lärt känna Cribbe lite grann. Ser framemot boken och Konsert på Blu-ray.

2011-06-10 @ 14:30:28
Postat av: Christer

Hupp! Såg inte att jag redan blivt publicerad. Vänligen bortse från min förra fadäs.

2011-06-10 @ 14:33:34
Postat av: Mathias

Halloj!



Jag fick ärva en del vinyl av morsan och farsan och med i högen fanns On The Prowl, signerad av fem personer vilka jag tyder till personerna som finns på baksidan. Kul att i efterhand kolla upp sådanthär.



Lycka till med boken!

2011-07-10 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0